Выкарыстанне сучасных метадаў, прыёмаў і тэхналогій для развіцця ў вучняў матывацыі да вывучэння беларускай мовы.
(падрыхтавала Вольга)
Змест:
Асноўная функцыя школы - сістэмнае выкладанне назапашаных чалавецтвам
ведаў і развіццё абстрактнага, творчага і прагнага да спазнання мыслення.
Асноўная функцыя школы - сістэмнае выкладанне назапашаных чалавецтвам
ведаў і развіццё абстрактнага, творчага і прагнага да спазнання мыслення.
Матыў - гэта тое, што натхняе, скіроўвае чалавека да пэўнай дзейнасці.
Для
паспяховай вучобы матывацыя -- ці не
самае галоўнае. Прычым важна, каб матывацыя была "ад сябе",
унутраная. Жаданне даведацца нешта новае, зразумець, як уладкаваны гэты свет, і
г.д.
Што такое матывацыя, якія прычыны зніжэння
матывацыі да навучання, як павысіць зацікаўленасць навучання,— паспрабуем даць адказ.
Урок — гэта маленькі твор
мастацтва з завязкай, кульмінацыяй і развязкай, на якім закранаюцца тонкія
струны дзіцячай душы. І
калі яны загучаць, як адзіная мелодыя, то ўрок удаўся. Важна, каб на кожным уроку
дзіця перажывала радасць адкрыцця, каб у яго фарміравалася вера ў свае сілы.
Урок — гэта сутворчасць настаўніка і навучэнцаў, дзе абавязкова прысутнічае
імправізацыя.
Каб забяспечыць
вучэбную матывацыю школьнікаў на ўроку, педагог павінен сам любіць сваю
прафесію, быць матываваным на далейшае прафесійнае ўдасканаленне. Калі
настаўнік свядома прыйшоў у прафесію, любіць дзяцей і з радасцю ідзе на работу,
значыць, палова поспеху ўжо забяспечана.
Другая ж палова
поспеху залежыць ад таго, ці разумее педагог, што такое матывацыя, якая яна бывае, як і якім чынам варта яе падтрымліваць і
павышаць.
Настаўніку неабходна развіваць унутраную матывацыю, у якой вядучымі матывамі
з’яўляюцца пазнавальны інтарэс, матыў
поспеху і супрацоўніцтва. Таму матываванымі павінны быць дзеянні
навучэнцаў падчас усяго ўрока.
Настаўніку неабходна развіваць унутраную матывацыю, у якой вядучымі матывамі з’яўляюцца пазнавальны інтарэс, матыў поспеху і супрацоўніцтва. Таму матываванымі павінны быць дзеянні навучэнцаў падчас усяго ўрока.
Для гэтага
настаўніку неабходна аддаваць перавагу метадам і прыёмам навучання, якія
стымулююць пазнавальныя інтарэсы, ствараюць умовы для самастойнай дзейнасці
навучэнцаў з рознымі крыніцамі інфармацыі.
Дзейнасць навучэнцаў павінна быць арыентавана на творчасць, на канструяванне
ўласнага адукацыйнага прадукту ў выглядзе фармулявання тэмы ўрока, мэт работы,
якая адбудзецца, правіл, паняццяў, вучэбных заданняў і інш., на ўсведамленне
імі сваёй вучэбнай дзейнасці (рэфлексія). Рэфлексія з’яўляецца важным
механізмам развіцця асобы.
Дзейнасць навучэнцаў павінна быць арыентавана на творчасць, на канструяванне ўласнага адукацыйнага прадукту ў выглядзе фармулявання тэмы ўрока, мэт работы, якая адбудзецца, правіл, паняццяў, вучэбных заданняў і інш., на ўсведамленне імі сваёй вучэбнай дзейнасці (рэфлексія). Рэфлексія з’яўляецца важным механізмам развіцця асобы.
Комментарии
Отправить комментарий